On this page:
Koodarin käsikirja
6.4

Koodarin käsikirja

Tämä käsikirja on tarkoitettu käytettäväksi ohjelmoinnin opetuksessa hakuteoksena. Se käsittää kaikki osa-alueet, joita Koodausta kouluun oppilaan tehtävissä tarvitaan ja oppilaan tehtävistä on linkitys vastaaviin kohtiin käsikirjassa.

Opettele käyttämään käsikirjaa heti alkuun, kukaan ei voi muistaa kaikkia ohjelmointikielen komentoja ulkoa!

Käsikirja sisältää osiot:

    1 Aloita tästä

    2 Racket BSL - kieli

    3 Kuvat - 2htdp/image

    4 Racket Turtle

    5 Pelit yms. - 2htdp/universe

    6 Display-Read

    7 Kuvaajien piirto - Plot

    8 Kuvaajien piirto - Plot2D

    9 Math-utils

    10 Sanasto

    Index